2016. január 9., szombat

30/0 Alea iacta est - A kocka el van vetve

Két kép, hogy tudjam, honnan indulok.
Elsősorban az egészségem visszanyerése érdekel, de nem akarok képmutató lenni, mondván, hogy jé, nem is számítottam arra, hogy fogyok is egy kicsit :) Bárki is iktatja ki az étrendjéből a fehér lisztet, finomított cukrokat, kezd több zöldséget enni, neadjisten még mozog is, az fogyni FOG. Ez tény. Ha abbahagyja, akkor meg több ugrik vissza. Ez is tény.

Szóval amellett, hogy vágyom arra, hogy a vérnyomásom gyógyszerek szedése nélkül normalizálódjon, hogy szép arcbőröm legyen, stb. bizony vágyom arra is, hogy a BMI értékem a normális érték felé konvergáljon elég határozottan.

 Innen indulok:

Ma reggeli adat:
102,3 kiló ruhával, reggelivel, 33,7 kg a zsírtömeg, ami 33%-os testzsír indexet takar (azaz a teljes testsúlyom harmada zsír... Hű, de jó érzés ezt leírni...) Lejjebb olvasható, hogy a BMI-m 34,2, ami 20 és 24.9 között normális) Hm. Ez van. Asszem úgy mondják, hogy innen szép nyerni.

Másik kép:
Ebbe az 52-es nadrágba szeretnék beleférni, hogy még ebben a tanévben taníthassak benne : ) Ha csak az évzárón villanthatom meg, az se baj. Nagyon csini gatya, csak még kb 15 centire van a gomb, meg a gomblyuk :) Az a ciki, hogy egyszer már majdnem belefértem.

Mindenkinek hajrá.



4 megjegyzés:

  1. Hajrá Edit! Szurkolok nagyon! Üdvözlettel Edit (Gitta oldaláról találtam ide)

    VálaszTörlés
  2. Muszáj írnom ide is, mert látom, Edit(h)-találkozó lett. :) Én is Gittától jöttem. Mindent kívánok itt is, amit az előző bejegyzéshez írtam! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Edit és Edit(h)!
    Nagyon kedvesek vagytok.Edit(H), igazából már évek óta olvasgatom a te blogodat, az erdélyi konyhát tőled ismertem meg. Köszönöm utólag is.
    Edit

    VálaszTörlés