2016. január 30., szombat

20/30 Visszaszámlálás indul...

Már csak 10 nap... Hihetetlen. Nehezen telik az idő, egyre nehezebb hűségesnek maradni az elhatározáshoz. Pedig tényleg nem eszem rossz kajákat, csak nagyon hiányzik a meleg például. Egy meleg tea nem rossz, de ma tényleg fáztam. Pulcsiban voltam otthon, miközben mindenki egy szál pólóban flangált. Egyáltalán nem vagyok fázós, ezért volt furcsa. Finom meleg levesről, frissen elkészült, meleg, krémes zöldségraguról vízionáltam, miközben ettem a zöldségtekercsemet. Tényleg fincsi volt és különleges, csak nem erre vágytam. Újabb variáció volt nyers szusira.
A rétegek jól látszanak:
algalap
guacamole-szerű krém (avokádó, fokhagyma, citromlé összeturmixolva)
nyers zöldségek összeaprítva késes robotgéppel (brokkoliszár, pasztinák, lime-lé)
galambbegy saláta
középre (khm) napérlelte, magyar idény kápia paprika
feltekerve.

Az eredmény:

Finom és különleges volt. Bár erre vágytam volna...

A kihívás időpontja nagyon nehéz feladat elé állít sokszor. Januárban nincsenek friss zöldek, csak a ki tudja honnan ideszállított dobozos saláták, kivéve ha egy parasztnéninél sikerül spenótót venni a piacon. Friss fűszernövények is hiányzanak, a salátának, paradicsomnak nincs íze, a gyökérzöldségek hónapok óta ki vannak szedve a földből, a padlizsán, cukkini sem látott napot. Bio minőségre nincs keret, hogy legalább a beltartalmi érték a helyén legyen, és hogy ne legyenek benne vegyszermaradékok. Ki tudja, a déligyümölcsöket is mivel kell kezelni, hogy kibírják a hosszú tárolási időt. Dehát ezzel újat nem mondtam.
Uff.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése